Hur du blir kund

Hur du blir kund - mote

Ett första möte

Det är en mänsklig rättighet att ha den bästa personliga assistansen.

Om du inte är nöjd med ditt assistansbolag tycker vi att du ska byta.
Vi garanterar dig att det inte är svårt eller komplicerat.

Vi hjälper dig i hela processen – och gör det enkelt för dig.
Vårt mål är att du ska vara trygg i att vi tar allt ansvar.

Efter att du har kontaktat oss bokar vi in ett möte på en plats som är bra för dig.
Önskar du ett digitalt möte ordnar vi såklart det.
På mötet berättar du för oss hur du vill ha din assistans och vad du känner är viktigt för dig och dina personliga assistenter.
Vi ger dig information om oss, vår erfarenhet och vilket stöd vi blir för dig.

Avtal & dokumentation

När du beslutat dig för att vi är rätt val för dig skriver vi avtal.

När vi tecknat avtalet tillsammans hjälper vi dig med allt det praktiska som behöver fixas.
Vi är behjälpliga med att säga upp din tidigare assistansanordnare, kontakt med Försäkringskassa och din kommun och vi ordnar med alla papper. 

I nästa steg kontaktar vi dina befintliga assistenter där vi presenterar oss.
Vi skriver anställningsa
vtal med dina personliga assistenter och behöver det rekryteras nya assistenter sätter vi omgående igång med det.

Hur du blir kund - avtal
Många Händer

Uppstart

I samband med att avtalet signeras kommer vi även överens om när vi startar din assistans i vår regi.

Vi har ett uppstartsmöte med dig och de assistenter som ska följa med innan assistansen startar.

På överenskommet datum är allt klart så att vi kan ta över utförandet av din assistans.

Kontakt bild

Kontakta oss för ett förutsättningslöst möte

Vill du bli kund hos oss?
Ring oss så hjälper vi dig.

Tel: 010-330 85 00
E-post: info@bjorka-assistans.se

Vill du hellre att vi kontaktar dig? Fyll i formuläret till höger.